Lucha Sonora

La revolta de l'ànima by Obrint Pas on Grooveshark

jueves, 17 de mayo de 2018

Mateixa faena, metodologia diferent

Bon dia, feia temps que no escrivia però bueno, el que importa és que ja estic aci altra vegada.

Hui volia comentar sobre una de les meues passions, el món de la diversitat funcional (que aquest nom el comentarem en una altra entrada que té per a un debat ell sol).

Ja fa temps que sóc voluntari en una fundació on treballen amb aquest col·lectiu i sempre he pensat que és el meu lloc de treball ideal, però fa 4 mesos o per ahi he començat el voluntariat en una altra associació i... són dos mons prou diferents!

Sempre he pensat quan estava en la fundació el perq no tractaven als "usuaris" com quan tracten a una persona qualsevol i no els tractaven amb imposicions i amb crits. Ara he arribat a l'associació... I he descobert el lloc on realment estic agust perq treballen de la manera que jo pensava que s'havia de treballar.

Em vaig quedar meravellat amb la naturalitat que es parla tot el món i sobretot les assemblees que fan on les persones usuàries de l'associació tenen veu i vot en triar on poder anar de viatge, que menjar en el viatge i moltes altres coses.

Maneres de treballar diferents però que et fan pensar. Amb voluntat el món pot canviar a millor.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

opíname, no seas vago...